A few pieces of my work

For all artwork and graphics created by our Community.

Moderators: Moderators, Moderators, Moderators, Moderators



Ads are removed for registered users






Ads are removed for registered users

Re: A few pieces of my work

Postby DarkUFO on Thu Jul 17, 2008 10:18 am

LOL @ Charlotte.

Like the iMerc!

If you wanted any of those to be featured in our Fan Fiction section just fill out the submission form and we'll get them posted.
User avatar
DarkUFO
Administrator
 
Posts: 9037
Joined: Thu Feb 21, 2008 2:41 pm
Location: UK
Gender: Male

Re: A few pieces of my work

Postby Joshjb on Thu Jul 17, 2008 11:16 am

Love the "Everything is connected" Lost banner! Your work is really good! :)

And OMG, you made the "After Lost" comics? I seriously love them! Can't wait for the next one - how often do you make them? :D
ImageImage
User avatar
Joshjb
Former Staff Member
 
Posts: 4031
Joined: Wed Apr 23, 2008 6:11 pm
Location: Hungary
Gender: Male

Re: A few pieces of my work

Postby BauerUK on Thu Jul 17, 2008 12:48 pm

darkufo wrote:LOL @ Charlotte.

Like the iMerc!

If you wanted any of those to be featured in our Fan Fiction section just fill out the submission form and we'll get them posted.


Yeah I was thinking about doing that, actually. :)

Joshjb wrote:Love the "Everything is connected" Lost banner! Your work is really good! :)

And OMG, you made the "After Lost" comics? I seriously love them! Can't wait for the next one - how often do you make them? :D


Thanks :D And yeah I run After LOST. I used to update after every episode, but now I'm just going to provide some coverage of older episodes throughout the hiatus. Probably one every one-or-two weeks. :)
User avatar
BauerUK
IRC Operator
 
Posts: 100
Joined: Sat Jul 12, 2008 5:46 am
Location: UK
Gender: Male

Re: A few pieces of my work

Postby crikey on Thu Jul 17, 2008 12:53 pm

Some seriously nice work there! Well done. 8-)
User avatar
crikey
Emmy Nominee
 
Posts: 1607
Joined: Mon Apr 21, 2008 3:30 pm
Location: Jacob's Cabin
Gender: Male

Re: A few pieces of my work

Postby Hail! Hail! Desmond on Tue Aug 05, 2008 9:53 pm

I really like whoever moves the island and sayid lying in his bunk on the freighter.
Image
User avatar
Hail! Hail! Desmond
Guest Star
 
Posts: 315
Joined: Wed Apr 23, 2008 4:14 pm
Location: Scotland
Gender: Female

Re: A few pieces of my work

Postby Iceman on Tue Aug 05, 2008 11:55 pm

Rose and Bernard dancing is my favorite, as well as Locke's picnic with Richard. :lol:
Image
ImageImage
ImageImage
Avengers, Assemble.
User avatar
Iceman
Administrator
 
Posts: 10189
Joined: Mon May 12, 2008 3:46 pm
Location: In Between Karen Gillan and Yvonne Strahovski
Gender: Male

Re: A few pieces of my work

Postby DharmaFlashes08 on Sat Aug 30, 2008 5:03 pm

Haha this is really awesome! Rose and Bernard acting gangster.. never thought I'd see the day that would happen. :P The Ethan and Sayid sigs are awesome too, two of my favorite lines ever.
Image
Image
User avatar
DharmaFlashes08
Show Expert
 
Posts: 2063
Joined: Tue May 13, 2008 10:15 pm
Location: Oregon, USA
Gender: Male

Re: A few pieces of my work

Postby Joshua on Sun Aug 31, 2008 1:10 am

Haha the Rose & B one is hysterical :D

Good work!
Image
Image
User avatar
Joshua
Forum Moderator
 
Posts: 8223
Joined: Mon Apr 21, 2008 7:11 pm
Location: Somewhere snowy but hot
Gender: Male

Re: A few pieces of my work

Postby 4815162342execute on Tue Sep 09, 2008 1:52 am

I really liked the connected one but my fav. would have to be Rose and Bernard :rofl:
Image
Image
Image
Image
User avatar
4815162342execute
Show Expert
 
Posts: 477
Joined: Sat May 17, 2008 4:51 am
Location: USA
Gender: Female

Re: A few pieces of my work

Postby Nicole on Tue Sep 09, 2008 11:32 am

I love the picnic one! :thumbsup:
"It only ends once. Anything that happens before that... is just progress."

Image

Image
User avatar
Nicole
Emmy Winner
 
Posts: 4312
Joined: Tue May 13, 2008 2:33 pm
Location: Tipperary/Cork, Ireland
Gender: Female

Re: A few pieces of my work

Postby UNIQUE on Wed Jan 07, 2009 4:32 pm

crazy LOST pics...That was fun to brows
HAPPY LOST DAY ALL ! ! ! ! ! !
User avatar
UNIQUE
Guest Star
 
Posts: 410
Joined: Thu May 15, 2008 11:30 am
Location: From the cold norse
Gender: Male


Return to Fan Art


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests